Toerusting

Daaglikse oordenkings

Ons maak van tyd tot tyd daaglikse oordenkings beskibaar wat individueel of as ʼn reeks geluister kan word. Hierdie reekse val of saam met die kerkjaar, of saam met ʼn bepaalde preekreeks of in ongewone tye, soos wanneer ons kerkdeure op Sondae moet sluit as gevolg van inperkings ens. Maak seker jy is ingeskryf op ons Youtube kanaal en kry kennisgewings sodat jy hierdie oordenkings kan ontvang. Hieronder is ʼn paar voorbeelde van hierdie oordenkings. Vir meer, gaan na ons Youtube kanaal en kyk onder “snitlyste” of “playlists” vir meer.

Omgeegroep en bybelstudie materiaal

Kort video reekse wat beskikbaar is vir omgeegroepe of bybelstudiegroepe is hier beskikbaar. Hierdie materiaal is geskryf en saamgestel binne die Groote Kerk familie, maar ons deel dit graag met enige iemand wat behoefte het om bietjie dieper te delf. Ons sal ook hier voorstelle maak vir materiaal indien jy dalk opsoek is na iets anders.

Kursusse

Ons bied van tyd tot tyd kursusse aan in die gemeente en sal in die toekoms hierdie kursusse ook via video en livestream beskikbaar maak. Lees solank meer oor kursusse wat ons al in die verlede aangebied het en ook vir toekoms beplan:

Getroue Getuies

Jesus stuur ons om sy getuies te wees. Wat beteken dit? Hoe deel ek my geloof? Wat is diens-evangelisasie? Hoe gebruik ek die Bybel as ek met mense oor God praat?

Indien jy na maniere soek hoe om die Goeie Nuus van Christus met mense te deel op ‘n nie-konfronterende manier dan is hierdie die kursus vir jou.

Genoeg en Genade

‘n Bondige geskiedenis van God se verhaal met sy Skepping. Hoe lyk ‘n leefstyl gekenmerk deur genoeg en genade? Hoe lees ons die Bybel? Hoe lyk die nuwe gemeenskap wat Christus kom vestig? Wat beteken dit om in liefde, deur liefde vir liefde geskep te wees?

‘n Baie insiggewende kursus wat fokus op die Bybel en dit behandel van Genesis tot Openbaring gedurende ‘n naweek. Jy sal met vars perspektiewe gelaat word.

Veerkragtige lewensritmes

In moeilike en uitdagende tye word ons gesondheid tot op die uiterste beproef. Tye van disoriëntasie kan ly tot angs, abnormale stress, depressiwiteit, verlies en baie meer. Dit alles plaas groot druk op die verskillende fasette van, en verhoudings in, ons lewens. Hoe her-oriënteer ons onsself in die lig van ons geloof na sulke tye?

Indien jy geloofsritmes wil aanleer en ontdek hoe die gebede van die Psalms ons troos en help om ons ervarings in woorde en gebed voor God te bring.